Banvandring Nya Västerled

Banvandring 18 september och 20 september

Vi är glada att meddela att vi nu öppnar upp för de första banvandringarna på Nya Västerled! Detta är ett unikt tillfälle för våra medlemmar att få en förhandsvisning av banan, och om du inte kan delta vid något av de två första tillfällena, oroa dig inte – fler datum kommer inom kort.

Denna gång erbjuder vi fyra tillfällen till banvandering och anmälan är obligatorisk.

Onsdag den 18 september

• Kl. 15.30-17.00
  • Kl. 17.30-19.00

Fredag den 20 september

• Kl. 14.00-15.30
  • Kl. 16.00-17.30

Anmälan till banvandring, klicka här...

Vi samlas utanför restaurangen 15 minuter innan starttiden. Tänk på att vara i tid, eftersom vi inte vill att någon ska missa något eller att gruppen blir försenad. Precis som vid bokad starttid för spel – punktlighet är viktigt!

Under vandringen kommer vi att besöka det som tidigare var hål 4, 5, 6, 13, 14 och 15 på gamla Västerled. Observera att vi går hela vägen från klubbhuset – det finns ingen möjlighet att åka bil. Terrängen är ojämn och kan vara lerig, så ta gärna på dig oömma skor, och om det regnar eller nyligen har regnat, rekommenderar vi gummistövlar.

Vandringen tar cirka 1,5 timme och vi går hela sträckan tillsammans. På grund av säkerhetsregler för byggarbetsplatser är det viktigt att vi håller oss till dessa rutiner.

Jag ser verkligen fram emot att visa er runt och berätta mer om det spännande projektet!

Vänliga hälsningar,
Magnus Ljungman